Awander logo

Kwaliteitsvolle hotelfotografie
voor een betere zichtbaarheid en meer gasten

Zet je hotel
in de kijker met
professionele hotelfotografie

In de wereld van hospitality draait alles om de eerste indruk. De competitie is groot en dus is het meer dan ooit belangrijk dat jouw hotel opvalt tussen de talloze online aanbiedingen. 

Kwaliteitsvolle hotelfotografie speelt daarbij een sleutelrol.

2 seconden, dat is de tijd die je krijgt om de aandacht van potentiële gasten vast te nemen en ze verder te laten scrollen op jouw hotelwebsite. 

Ook op de boekingsplatformen is een sterke visuele presentatie belangrijk om gasten voor jou te laten kiezen. Hoe goed je hotel ook is, als je dat niet laat zien, dan is de kans groot, dat je potentiële gasten ergens anders boeken.

  • Overwin de online concurrentie: Laat jouw hotel schitteren met beelden die opvallen.
  • Maak verbinding met de bezoekers van je website: crëer een band en converteer bezoekers naar boekingen.
  • Storytelling met beelden: Toon niet enkel de hotelfaciliteiten, maar ook de unieke sfeer, architectuur en karakter dat jouw hotel onderscheidt, zodat jouw gasten zich al kunnen inleven in een verblijf in jouw hotel.  De klantenreis begint immers al bij de boeking.
Hotelfoto van kamer in hotel L'Arbre Voyageur Lille
Fotografie badkamer van gastenverblijf De Pastorie

Waarom kiezen voor professionele hotelfotografie?

Met aantrekkelijke hotelfoto’s:

Je hebt maar 2 seconden tijd om een eerste indruk te maken!

Hotelfoto van kamer in Kempinski hotel in Muscat
Hotelfoto van badkamer in Kempinski hotel in Muscat

Impactvolle hotelfoto’s

Zoals eerder gezegd je hebt maar 2 seconden om jouw potentiële gast te overtuigen om dieper te duiken in de informatie van jouw hotel.

De klantenreis van jouw hotelgast start ofwel op een OTA of op jouw website. En in beide gevallen maken mooie hotelbeelden het verschil.

Val op bij de online boekingsites

Dank zij de populaire Online Travel Agencies (OTA’s) kan je veel meer potentiële hotelgasten bereiken. Reizigers gebruiken deze platformen niet enkel om te reserveren, maar ook om te zoeken en te vergelijken.

Zorg er dus voor dat jouw hotel opvalt en er professioneel uitziet. Alle elementen – reviews, teksten, faciliteiten, ligging zijn belangrijk – maar voor goede hotelfotografie is een sleutelrol weggelegd. 

Een hotelbeeld
zegt meer dan 1000 woorden.

Meer directe boekingen op jouw website

Ook al is het gebruik van OTA’s zoals booking.com heel populair, er is een grote groep hotelgasten die na een eerste selectie op een online platform naar de website van jouw hotel surft, om tegen een betere prijs te boeken of extra informatie te vinden zoals bv een arrangementen, een event in je regio of stad, …

Hét moment om hen te overtuigen rechtstreeks bij jouw hotel te boeken. Zorg dus voor een gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke website. Maak het heel visueel met verleidelijke hotelfoto’s, die niet enkel de faciliteiten van je hotel maar ook de beleving en de arrangementen tonen.

Foto van hotelkamer in het Kempinski Hotel in Muscat
Tuin van het Kempinski hotel in Muscat
Cocktail op het strand van het Kempinski hotel in Muscat
Ingang Zale bar van het Kempinski Hotel
Anne Wymeels Awander fotografie

Wat kan ik voor je doen als hotelfotograaf?

Als hotelfotograaf is mijn doel om jouw hotel zo krachtig mogelijk in beeld te brengen, zodat jij je hotel met de mooiste hotelfotografie kan promoten. 

Volgens wens zorg ik voor een mix van 
  • interieurfoto’s
  • lifestyle beelden
  • omgevingsfoto’s

 

Meer weten? 

Contacteer me per email op anne@awander.be of vul onderstaand formulier in. 

Scroll to Top